Veelgestelde Vragen

Deze vragen& Antwoorden zijn voor het laatst gewijzigd op 10 oktober 2020

Bereikbaarheid

Welke verzendmethoden zijn beschikbaar?

De verzendmogelijkheden zijn afhankelijk van de webshop waar u naar doorverwezen wordt. Elke partner shop heeft zijn eigen verzendmethoden. wij willen u dan ook doorverwijzen naar de shop waar u het artikel uiteindelijk besteld.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakket ontvang?

Wanneer u een product besteld doet u dit bij een van de partners van TOPSPORTDEALS.NL, hier kunt u ook zien of vragen wat de levertijden zijn.

Hoe volg ik mijn bestelling?

U kunt u bestellingen volgen via de webshop waar u uiteindelijk het product besteld heeft. TOPSPORTDEALS.NL levert zelf geen producten, dus dit kunt u doen waar u de bestelling geplaatst heeft.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

U heeft bij TOPSPORTDEALS.NL geen account nodig om een bestelling te plaatsen, waarschijnlijk bij de partner shop dient u wel een account nodig te hebben.

Overige vragen

Kan ik topsportdeals ook telefonisch bereiken?

Ja dit is mogelijk, Door de huidige omstandigheden zijn wij telefonisch wat minder goed te bereiken.  Komt u onverhoopt uit bij het  antwoordapparaat, bijvoorbeeld omdat wij in gesprek zijn met iemand anders, spreek dan s.v.p. uw nummer in en we bellen u zo snel mogelijk terug.

Zijn er ook nog andere manieren om contact op te nemen?

Ja dit is mogelijk, Bij Topsportdeals proberen wij u het zo makkelijk mogelijk te maken. U kunt o.a contact met ons opnemen via het contact formulier,Whatsapp of Facebook messenger.

Hoe kan ik bestellen?

TOPSPORTDEALS.NL is een platform dat producten / aanbiedingen van verschillende shops verzamelt. TOPSPORTDEALS.NL levert zelf geen producten, maar linkt door naar andere shops. Daarom is het niet mogelijk om op onze website zelf te bestellen. Zoek op TOPSPORTDEALS.NL de DEAL van je dromen en word doorgestuurd naar de webshop die dat product voor de beste prijs aanbiedt.

Geen bevestigingsmail ontvangen?

ook al heb je een product besteld via TOPSPORTDEALS.NL , u zult geen bevestigingsmail van TOPSPORTDEALS.NL ontvangen. Zelfs wanneer u het desbetreffende product op TOPSPORTDEALS.NL heeft gevonden, de aankoop wordt verder afgehandeld door de desbetreffende webshop zelf. Wanneer u geen bevestigingsmail na de aankoop hebt ontvangen, kunt u het beste contact opnemen met de webshop zelf.

Verschil tussen TOPSPORTDEALS.NL en de site waar ik naartoe verwezen wordt?

Alle informatie die je ziet op TOPSPORTDEALS.NL, komt we van de webshops zelf. Deze informatie wordt verzameld in een product feed, die regelmatig wordt ge-updatet door TOPSPORTDEALS.NL en de shop zelf. Aangezien het om live informatie gaat, kan er verschil optreden tussen de informatie die je op TOPSPORTDEALS.NL ziet en de informatie van de shop. Jammer genoeg kunnen we niet voorkomen dat de informatie die wij ontvangen soms verschilt van de informatie die u ziet op de website van de shop. Wanneer de prijs die je ziet op TOPSPORTDEALS.NL verschilt van de prijs van onze partnershop, is de prijs van de partnershop altijd de prijs die je uiteindelijk moet betalen.

Status voorraad

Wat is de status van mijn Bestelling?

Wij hebben helaas geen status overzicht van uw bestelling.

Ook kunnen wij niet zien wat u besteld heeft. U moet hiervoor bij de betreffende webshop zijn waar u de bestelling heeft geplaatst.

U kunt daar komen door op de bestelknop bij het product te klikken. Dan wordt u doorverwezen.

Ruilen & Retourneren

Voor het ruilen of retourneren van bestelde artikelen of een garantie kwestie bij defect of mankement verwijzen wij u naar de webshop waar het product daadwerkelijk gekocht is. U kunt hier komen door op de bestelknop bij het desbetreffende product te klikken.

In ieder geval heeft u, verwijzend naar de wet Koop op Afstand, bij iedere online aankoop minimaal 14 dagen de tijd om zonder opgaaf van reden het product retour te zenden.